Nejčastější dotazy

73Chci dopravu zdarma. Za jakou částku musím nakoupit?

Je to jednoduché. Dopravu zdarma u nás získáte nákupem nad 2000 Kč. Pokud už máte vše pro co jste přišly a ještě vám k dopravě zdarma pár korunek chybí, tak se mrkněte třeba na The Booster Thickening Leave in Tonic či Lux Oil a nebo šáhněte po neodolatelné Alpha Energy.

 

Mohu platit kartou při osobním převzetí ?

Jistě. Víme, že většina lidí v dnešní době hotovosti moc nefandí a tak je platba kartou při osobním převzetí samozřejmostí.

  

Jaká je dodací lhůta?

Počítejte s tím, že od připsání platby k vám balíček dojede za 3 až 5 dnů.

 

Jak dlouho bude čekat objednávka na výdejním místě?

V salónu na vás balíček počká 5 pracovních dnů. Pokud z nějakých důvodů balíček nestíháte vyzvednout, tak nám napište nebo zavolejte a zkusíme to spolu vyřešit.

 

Co dělat, když mi dorazilo poškozené zboží?

To se samozřejmě může stát i přes veškerou opatrnost nás i dopravců. Pokud je poškozená již krabice, tak je nutné nafotit krabici a to nejlépe při přebírání od dopravce a následně i zboží v ní. Pokud krabice poškozená není, ale produktům se něco stalo, tak je třeba opět vyfotit krabici a i produkty v ní. Naprosto nejlépe uděláte, když místo fotek pořídíte video, kde bude jasně vidět, že krabici otvíráte poprvé a tedy poškození produktů je zcela jistě na jiné než vaší straně. Potom nás kontaktujte a spolu to vyřešíme.

 

Kde a jak mohu podat reklamaci?

Jako první nás prosím kontaktujte na emailové adrese info@exkluzivnípece.cz a nebo telefonu 775 008 585 a společně se domluvíme na dalším postupu.

 

Kde najdu kontakt na salón?

To je jednoduché! Kontakt na salón najdete v sekci Naše salóny.

 

Kdy dostanu slevu na péči v salonu?

Díky nákupům přes náš e-shop můžete u nás získat až 10% slevu na péči v salónu a nebo dokonce i profesionální čištění kúrou Malibu - C zdarma! Více se dozvíte v článku Vše o nákupu.

 

Berete v salónech nové klienty?

Ano. Velmi rádi přivítáme mezi naše klienty nové tváře. Tím také lépe poznáme vás a vaše vlasy a lépe dokážeme poradit, jaká řada naší vlasové kosmetiky bude pro vás ta pravá.

 

Kdo mi odpoví na mé dotazy?

Na vaše dotazy vám rádi odpovíme na telefonním čísle 775 008 585 na kterém nás zastihnete každý všední den od desíti do šesti. Sledovat nás můžete i na instagramu, kde rádi zodpovíme dotazy ohledně služeb v salónech.